ja, maar de kwaliteit van de antwoorden laat de laatste dagen nogal te wensen over, ook vnl door diezelfde app
itsme
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
waarom die -, het is helemaal waar!
Nee, niet allemaal. Onzinnige vragen worden verwijderd door het moderatieteam.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, voorlopig nog niet helaas.

GV is een serieuze site waar je terecht kan met al je vragen en problemen.
Er zitten veel serieuze en intelligente mensen hun best te doen om alles te beantwoorden.

Maar de laatste dagen is er een stortvloed van IPhone vragen gekomen die vaak onzin zijn, of chatvragen, of smerige praat.
Die worden zo goed mogelijk allemaal gemeld
en verwijderd.

Dat geld ook voor veel onzinantwoorden, geen antwoorden, kletsantwoorden etc.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er is geen garantie op een (goed) antwoord. Je stelt je vraag hier, in de hoop dat iemand een antwoord heeft. Sommige vragen krijgen veel antwoorden, maar een enkele vraag is zo moeilijk te beantwoorden dat er geen antwoorden op komen, of misschien niet het antwoord dat de vraagsteller zoekt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zet je computer aan lees de richtlijnen, weden dat je minder vragen hebt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee hoor, niet alle vragen worden beantwoord. De laatste dagen is men erg druk met het verwijderen van onnozele, flauwe, vieze, onzinnige vragen. Sinds de app zijn dat er opeens héél erg veel. Raar he.